Sunshine..

Denna dagen började inte särskilt bra om man får säga så. Mamma skulle väcka mig halv sju, vaknar av mig själv halv åtta. ringer mamma och hon kommer på att hon glömmt att väcka mig, kom en timme försent till jobb men whatever? Mamma som är chef ändå, lönar sig ibland detdär.. Slutade halv ett idag, så hämtade jag bilen på däckcenter. Sedan åkte jag och färgade och klippte emmas hår, blir nog riktigt bra tror jag.. Ikväll har jag linda björn nadja & jenny tagit det lugnt, grillat & färgat nadjas hår hemma hos Linda, myys!

Ska snart natta mig då jag jobbar 8.00-17.00 imorgon, inte van vid det nu, haha..



Plockade fram detta fina sommarlinnet idag, är så trött på vinterkläderna nu..


Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

Vad tycker DU om killar som bloggar? Skulle vara tacksam om du kommenterade ditt svar på min blogg, vill gärna veta det då jag är en kille som bloggar om det jag pluggar till, d.v.s sjuksköterska :).



Tack ifall du svara! ;)

2010-04-14 @ 23:56:35
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0