Basic..

Idag skulle jag egentligen ha sovmorgon, men pga många sjuka fick jag börja tidigare än väntat. Det blev en stressig morgon och jag är absolut ingen morgon människa. Men det löste sig, kom till jobb lite smått yrvaken. Jag fick sluta tre vilket Elin också gjorde så vi åkte in till stan direkt efter vi hade slutat. Handlade en del julklappar till bla pappa, syster, mamma och freddies syskondöttrar, dem är en hel del i deras familj och dem går bara att älska!

Jag fick även handlat lite nya basic plagg, tråkigt att lägga pengar på men så användbart. Jag tycker lätt att det blir urtvättade med tanke på att jag i princip dagligen använder dessa plag under mina kläder. Jg tycker att Gina tricot är en bra affär att handla basic plagg på med tanke på deras bra priser, jag andlar heldre billigt & mycket än lite & dyrt.

Shopping dagen avslutades med en mysig sushi middag med mina kära vän elin.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0