Julshopping?

Min tanke idag eftersom jag slutade redan halv ett var att åka in till stan och handla julklappar.
Var runt och letade över allt men har fan inga bra ideér..
Någon som har några bra julklappstips kanske?
Har änsålänge bara checkat av freddie på listan, bra jobbat rebecca ! ? ! eller inte..
Får väl ta och tänka över mina köp lite mer nogrant innan jag åker in nästa gång kanske.

Idag är det första december och julstämningen börjar smyga sig på mer & mer nu tycker jag..
Jag älskar julen, glögg, pepparkakor, lussebullar, tända ljus, snö (dock bara att titta på), julklappar mm.

Nej nu ska jag bädda ner mig under mitt varma duntäcke, fryser faktiskt..
Ta hand om er, xoxo


Kommentarer
Postat av: Carro

Om det e 1a januari så e du sent ute med julklappar fniss

2010-12-02 @ 16:46:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0