A start of something new..

Nu har jag efter många om & men bestämmt mig för att ta tag i bloggningen igen.
Har saknat att få skriva av mig lite, får se om det kan bli något bra av det men det hoppas jag!

Idag började jag inte förens halv tio, låg och drog mig länge innan jag riktigt orkade ta mig upp ur sängen.
Lagom sliiten har man varit sen helgen i götet, men det var det värt vill jag lova.
Kan ha varit den bästa helgen på länge faktiskt.
Jag slutade klockan fyra idag och gjorde sedan iordning mig för att sticka iväg och träna.
Träningspasset gick bra och det är så jäkla skönt nu efteråt, är helt slut i kroppen nu!
Nu ska jag snart hoppa in i duschen och göra mig färdig för att sedan sticka vidare...
Ska även träffa Tina ikväll, ser ut att bli en lugn kväll men en massa mys framför tv:n.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0