finally, I feel rested..

Ja då var man nyvaken & känner mig faktiskt betydligt piggare än vad jag gjorde igår.
Är väldigt stolt över mig själv att jag tog mig till gymmet igår trots att jag var så slut.
På kvällen tog jag det mest lugnt, tog mig ett långt bad och läste veckorevyn som vanligt..?
Sedan drg jag mig hem till Andy där vi mest tog det lugnt och kollade film, somnade dock..
När jag kom hem bäddade jag ned mig i min säng direkt, somnade..
Vaknade dock efter två timmar och var hur pigg som heldst.
Slängde mig på soffan i ett par timmar innan jag återigen somnade!

Nu ska jag gå ned och ta mig en varmdusch så man piggnar till ytterliggare. Sedan är det bara att ta och bege sig då jobb väntar: 11.00-17.30 Hoppas verkligen att jag kommer till jobb & tillbaka, har ingen bensin?
Är verkligen pank denna månaden, inte längtar jag till lönen heller då jag bara kommer få för mina 30 extratimmar
pga att jag tog förskott på lönen denna månaden, hur tänkte jag där?
Aja får väl nöja mig med några papp denna månaden även om jag är skyldig både mamma & freddie en hel del.


Nu måste jag ta mig här ifrån så jag inte blir sen till jobb, Ciaao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0