Jag vill också vara ledig!

Trode aldrig att det skulle inträffa, men jag saknar faktiskt skolan ! ?
Inte bara för själva gemenskapen utan faktiskt också alla lov, som nu tex sportlov.
Många av mina vänner ska ut ikväll och jag hade mer än gärna gjort det men jag jobbar imorgon (7.30) INTE OKEJ?
Nej när man gick i skolan hade man fan det bra, hade mer än gärna satt mig ett år i bänken igen faktiskt.

Nu sitter jag här precis hemkommen från jobb, såg att det dykt upp en ny veckorevyn i brevlådan idag,
ska kasta mig i soffan snart och läsa den. Ikväll ska jag & Linda dra och träna, skönt som bara den.
Nu gäller det om man ska lyckas någonting inför sommaren, eller?

Längtar till helgen, party BIG time!


Kommentarer
Postat av: Emmeli

kul o se dig här i bloggvärlden hehe =)

2010-02-24 @ 20:49:45
URL: http://mellisezar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0