Recovery..

Ja, då var det dags att återhämta sig från helgens bravader..
Fredagen bestod av ungefär en och en halv flaska vin hemma hos felicia innan vi åkte på fest i klubbstugan. Stannade dock bara ett tag då vi sen tog oss in till stan för att hänga på någon klubb. Dock upptäkte vi att klockan var mycket när vi kom in och att nästan alla ställen höll på att stända. Istället blev det nattmat på MAX och sedan en taxi hem.

Lördags morgon vaknade jag ganska sliten faktiskt, men det var bara att gå upp.
Klockan halv ett skulle jag befinna mig i Limhamn med mina fina tjejer på "utmaningarnas hus" för att fira Hannisen som fyllt 20 med fångarna på fortet. Detta var grymt shyst faktiskt, mycket skratt!
Efter det var det bara hem och äta något och sedan fixa till sig inför kvällen då alla tjejer åter igen skulle sammlas, dock hemma hos hanna denna gång. Började förfesta med mycket vin igen.. Sedan åkte vi in till Slagt för att skaka lite rumpa. Eve och jag tar sedan taxi hem till björn där vi tillbringar resten av natten. Sov nog MAX en timme den natten alltså, men det var det värt!
Söndagen var inte mycket att hänga i granen vill jag berätta, sov i princip hela dagen hemma hos freddie.
Åkte hem vid fyra tiden och städade mitt rum och la mig sedan i soffan då jag sov till halv tio ungefär. Efter det gick jag upp och somnade gott i min nybäddade säng.

Idag vaknade jag av väckarklockan 5.50, fyy fan! Viste inte var jag hade röven då kan jag säga.
Trode jag skulle vara utvilad eftersom jag sovit igenom hela söndagen, men ikke..
Tog mig till jobb och har genomlidigt dagen något smärtsammt men det gick.
Nu ska jag ta ett par djupa andetag och sedan förflytta mig till gymmet för ett träningspass, skönt!

Bild från i Lördags


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0