Another day has gone..

Jaha då har man avklarat ännu en dag på veckan..
Kort dag på jobb idag, körde hem halv ett och la mig på soffan och vilade en stund
pratade också i telefon med en vän jag inte pratat särskiljt mycket med på senaste tråkigt nog..
Vid två tiden åkte jag hem till Hanna H & Umgicks med henne och eve, pratade ut om en hel del om jag säger så, kan inte säga för mycket här då det handlar om rättså privata saker som jag inte vill dela med mig här.
Hade en mysig dag med en massa tjejsnack, cigg & kaffe, dock röker inte jag you know?
Åkte ifrån Hanna då hon och evisen skulle jobba klockan fyra och körde hem till Linda där även Nadja var, så himmla länge sedan jag träffade nadja, kul & se dig igen vännen. Vi har tagit det lugnt hela kvällen med god matlagning, ännu mer tjejsnack och Tv mys (Greys Anatomy) älskar verkligen den serien!
Nu sitter jag här i min säng och ska strax krypa ned under täcket och kolla det nya glamourama & andra avenyn avsnittet innan jag somnar. Ska upp tidigt imorgon och har en lång dag på jobb framför mig, Tänk pengar Rebecca, tänkt pengar!

 

Nu tackar jag för mig, adiios..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0