Antar att jag mår som man förtjänar..

Usch usch usch vad jag mår idag, längesedan jag var såhär bakfull alltså!
Tänkte börja med att köra en lite resume av den gångna helgen.
I fredags hade jag stängning på jobb så han inte åka ín till stan som jag hade tänkt mig,
kom hem vid halv sex och träffade freddie, sen vid halv åtta tiden skulle vi infinna oss på Millenium för middag med Hanna, Charlie, Tina, Tobias, Rebecca & Lukas, god mat och trevligt sällskap.
Efter middagen åkte vi hem till Hanna & Charlie för att spela spel som slutade i total kaos eftersom att killarna rent ut sagt SÖG! spelade i en kvart ungefär och fick sedan sluta så att vi inte skulle slå ihjäl varandra. Där efter släkte vid ned i hela lägenheten och berättade lite spökhistorier, höllt på att kissa på mig så rädd jag var, scary..
I lödags vaknade vi vid tio tiden och åkte hem till mig för att kolla vad mamma hade shoppat till mig i Ullared, fick bl.a en oversize tröja, en lång tisha, en ny rosa jacka, träningsbyxor, örhängen och en massa strumpor. Tack världens bästa mamma!
Efter det åkte jag och freddie in till stan för att hitta födelsedags present till mamma som fyller år på Tisdag.
När vi kom hem så var det dags att föra sig iordning inför kvällens festligheter. Klockan sex var det dags för 20 års fest för Jimmy & Martin med god middag och hela köret, hade en sjukt rolig kväll som dock slutade lika bra, men det är löst & glömmt nu..

Kan väl inte begära mycket mer av helgen faktiskt, tack mina fina vänner som gör mina dagar till vad dem är!



Rebecca x 2


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0