everything changes..

Thaimat, Kaffe & en massa mys hemma hos kusinerna igår.
Lite dyster stämning dock, inte så konstigt med tanke på att micke skulle åka ifrån oss.
Kommer att sakna honom så mycket, ska dock dit och hälsa på Julen 2011, men det är lång tid tills dess..
Satt och kollade på Tv & skypade med olivia tills vi gick och la oss.
Vaknade upp klockan fyra i morse då jag & malin skulle köra först moster och ulf till sturup och sedan micke till kastrup, lagom trött var man då ja ?
På hemvägen tog vi oss en stadig frukost på Mc donalds, det var inte helt fel..

Annars blev det bara en kort dag på jobb idag, 8.30-12.30.
Efter jobb åkte jag hem och städade mitt rum, fint blev det kan ni tro. Utsliten som jag var somnade jag sedan i soffan och sov ett par timmar, skönt som bara den.. Vaknade och hade missade samtal från höger & vänster, då har jag sovit rätt tungt då jag vaknar av minsta lilla i vanliga fall.
Nu sitter jag här & ska snart ta och förflytta mig in i badrummet  för ett varmt bad.
Vid 7 tiden ska jag möta upp tina för en  lugn kväll framför Tv:n med en massa tjejsnack och en god sallad.




Ta hand om dig..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0