Resume av helgens bravader..

Jahaa då var det måndag igen och en hel helg har bara sprungit iväg..
I fredags umgicks jag med älsklingen, var och tränade och hälsade på hans brors barn Thea.
Så himmla söt  hon var alltså, och jag bara älskar barn!
På kvällen var vi på bio med Hanna & Charlie och såg farsan, fy fan vilken bra film alltså. Har nog aldrig skrattat så mycket i hela mitt liv, fick nästan inte luft under ett par scener, har ni inte sett den så måste ni!
Efter bion åkte vi hem till Hanna & Charlie och såg tuff dogs, jag sov dock igenom hela filmen eftersom jag var döö trött. Tror bara det var freddie & charlie som var vakna faktiskt ?

I lördags tog jag det lugnt hela dagen, var hemma hos freddies föräldrar och fikade lite.
Sen var det dags att fixa till sig inför kvällen bravader sen sticka vidare på 30 års fest hos Evelinas bror med henne och Linda. Mycket trevligt folk måste jag säga. Efter det tog vi en taxi till Törringe där vi slog klackarna i taket.
Hade sjukt roligt faktiskt och blev en hel del shots den kvällen, vilket jag kännde när jag vaknade i söndags morse.

Vaknade upp i Söndags vid 12 tiden och viste inte var jag hade röven, sliten som bara den!
Freddie & Jag gjorde inte många knop under dagen vill jag säga och ännu mindre gjorde jag när jag kom hem och kastade mig framför TV:n och somnade vid 7 tiden. Gick upp vid 10 tiden, somnade och vaknade upp lagom utvilat till jobb halv nio i morse. Skönt med lite sovmorgon efter helgen måste jag säga, sitter aldrig fel med sovmorgon!
Jobbade till ett idag sen stack jag hem till Andis och kollade film, nu sitter jag här och har precis tagit mig ett träningspass, mee like! Alltid lika skönt efteråt.
Ikväll vet jag inte vad jag ska göra faktiskt, får se vad kvällen erbjuder, hörs mer sen, Ciaao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0