Shake your body..

Bra helg måste jag säga!
I fredags var det dags för avskedsfest för micke som flyttar till Australien på tisdag,
trevigt sällskap, mycket skratt, god mat, drinkar, vin och änn mer vin, ja det sammanfattar nog kvällen ganska bra!
Vaknade upp på lördag morgon, kände mig hyfsat utbilad ändå, stack till gymmet och avklarade ett pass.
Låg på soffan med gullis och bara hade det allmänt bra lixom.
På kvällen åkte jag & freddie hem till hans syster då det stog kalas på schemat.
My & Tilda fyllde år, 9 och 6 år nu, hemskt vad tiden springer iväg..
Freddie och jag hade bestämmt oss för en lugn kväll men självklart blev fallet inte så då vi åke hem till Ijsa vid halv elva tiden och började förfesta där för att sedan åka till Chilli och skaka rumpa!
Ångrar mig dock inte vårt beslut då jag hade en awsome night ända från början till slut.
Blev dock en hel del hot shots vilken man har kännt av idag, men guud vad kul vi hade eller vad säger du Tina?

Jag har jag precis tagit mig ett varmt skumbad och smort in mig med världens godaste bodylotion, nu ska jag lägga mig under ett varmt täcke i min renbäddade säng och sätta på en bra rulle, sen är det dags att sova, jobb imorgon 8.00-16.00, puuuh! längtar redan till nästa helg som kommer bli minst lika bra om inte bättre! Xoxo..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0