Tired as hell..

Kom innanför dörren för en lite stund sedan.
Övernattade i Björns lya med Hanna H Evelina N & Linda L, kollade Wallander och snackade en massa mellan himmel & jord. Sedan gick vin in i björns del av huset och gick upp för att sova. Somnade dock inte på ett bra tag då vi snackade en massa & lille yoda snarkade som bara den! Har inte sovit allt för mycket inatt vill jag sova. Men mysigt var det..
Nu ska jag göra mig iordning för att sedan köra pappa till flyget innan jobb, han ska till Stockholm med jobb i några dagar. Efter det blir det jobb 9.00-17.00, fy fan hur ska jag överleva denna dagen?
Inte nog med det ska jag direkt till stan med min älskade mammi direkt efter jobb, får väl försöka sova tidigt ikväll. Så säger jag väl alltid men brukar inte bli så, plus att freddie också kommer hem så ska vara med honom!

Snart helg, mee like!
http://www.youtube.com/watch?v=2xr0ps9K9pQ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0