Vårkänslor..

Vaknade av att solen sken in genom mitt fönster och fåglarna kvittrande utanför,
ooh jag känner att våren är påväg nu alltså och jag bara älskar det..

Fick jobba lite extra idag, blev åtta timmars jobb istället för fyra, kan passa bra eftersom jag är i fett behov av pengar just nu! Med tanke på att jag åker till Prag om lite drygt en månad så måste jag verkligen spara lite pengar, har hört att dem har mycker bra shopping där så jag antar att man måste vara förberädd på det.
Har precis kollat fredagens glamourama avsnitt, en lägenhet i stockholm tack, kanske inte helt fel?
Jag & Tina ska också boka in en helg snart för att åka till huvudstaden, kan bara bli bra!

Ska måla färdigt mina naglar nu och sedan sticka hem till micke och äta middag där, stannar även där inatt eftersom jag ska köra honom tidigt imorgon till flygplatsen då han ttar sitt pick & pack och flyttar till Australien.
Me feel so saad abolut it..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0