Vårkänslorna smyger sig på..

Har varit lite dålig på att uppdatera de senaste dagarna, har jobbat över en hel del och sen tränat och träffat vänerna på kvällen så jag har helt enkelt inte haft tid.
Min bärbara dator är på lagning eftersom hela min dator var fullproppad med virus, inte så bra kanske? Den har varit klar i någon dag nu men har inte haft tid att hämta den innan, får ta & göra det ikväll.
Annars har jag mest jobbat och tränat i veckan. Igår var jag eve felicia & linda hos annicka, lagade mat och så. Sen kom även Matthias Björn & Erik dit, kollade på efterlängtade andra avenyn som haft uppehåll nu under OS. Oooh vad jag älskar det programet, men guud vad det slutade bra i går alltså! Tråkigt nog måste man vänta en hel väcka till nästa avsnitt kommer, blää!

Idag har jag jobbat, 9-1 soft tig kan man väl säga..
Sen jag kom hem har jag inte gjort många knop vill jag säga, suttit vid datorn och läst en massa underbara bloggar som vanligt, Ciimon I love you!
Nu väntar jag mest på att Freddie ska komma hem ifrån götet så vi kan sticka och träna. Efter träningen får man väl sätta på en bra rulle, ett bra förslag någon?

Denna dagen har varit fullständigt bra, vårkänslorna börjar smyga sig fram och jag bara älskaaaar det! Freddie kommer hem om någon timme och imorgon är det återigen helg då det blir en massa party både fredag och lördag. Lördag kommer bli så bra, 30 års kalas/förfest och sedan Törringe, all in!

Nej nu ska jag gå och dricka en kopp kaffe och kasta mig på soffan, ha det fins party people..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0