Höstdepp..

Känner mig allmänt deppig idag, antar att det är lite pga vädret..
Jag är absolut inte en människa som gillar höst, jag hade nog kunnat ha sommar året om.
Tröttnar aldrig på sol och bad, kunna gå i tunna, snygga och sköna kläder dag som natt!
Tycker det är så tråkigt, när man går till jobbet är det mörkt och när man går hem så är det mörkt.
Man vaknar lixom aldrig till liv, känns som man går i dvala dygnet runt..


usch nej, mycket sjukdomar på senaste också. har hunnit mer både det ena & det andra tyvärr!
började för fem veckor sedan att jag kände mig hängig och allmänt krasslig.
Sedan fick jag feber, ögoninflammation, bihåleinflammation & halsfluss,
blev inte bättre av pencilinen och gick till läkaren igen
då jag fick reda på att det hade gått ner till lungorna och hade lunginflammation.
Då fick jag utskrivit antibiotika som jag skulle ta i tio dagar.
Efter detta kännde jag mig bra i några dagar, tills jag fick sinnessjukt ont i halsen i helgen igen och därefter feber..
Förstår inte vad det är för fel, denna gången påstod läkaren dock att det var en virusinfektion
och inte gick att behandla, bara vila bort..
Nu börjar jag känna mig bättre igen, bara allmänt trött, men det har väl ingen dött av ?


Nej nu ska jag hänga lite tvätt, återkommer kanske med ett inlägg lite senare ikväll, xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0