Red/violet..

Precis hemkommen från frisören, idag var det dags för att sätta ny färg i håret.
Tog samma färg som jag haft de senate gångerna, hårfärgen heter rödviolett.
Jag trivs faktiskt väldigt bra i den hårfärgen, jag som sa för att jag aldrig ville ha rött i mitt hår.
Nu sitter jag här och överväger om jag ska träna ikväll eller inte, kanske skulle prova zumba?
Tycker att zumba verkar vara riktigt roligt så det är väl värt att testa det iallafall!
Får ringa ner och höra om där finns platser kvar till kvällens pass.
Jag känner att det verkligen är dags att komma in i träningen igen, har inte tränat sedan innan sommaren nu
vilket absolut inte är bra, har helt kommmit av mig..

My haircolor..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0