snöstorm..

Jaha då var ännu en novemberhelg över..
Ojj, vad tiden springer iväg, snart december och mycket händer nu framöver.
I fredags var vi och såg Idol på malmö arena med jobb, mäktigt var det måte jag säga!
Jag tyckte att det var helt rätt att Linnea fick lämna idol denna kväll.
Dock vill jag nu att både Jay Olle & minnah ska vinna hela skiten nu!
Vill inte att någon av dem ska behöva lämna eftersom jag tycker att dem är värdiga vinnare alla tre.
Dock blev det en väldans snöstorm undertiden vi var där så att få taxi hem sedan var inte lätt..
Men vi kom som tur hem oskadda & allt vilket var tur.
Igår var jag mamma freddie jag frederik och freddies systerdöttrar my & tilda och bowlade och sedan bakade lussebullar, vilken mysig dag. Hade först tänkt att dra till Törringe på kvällen men beslöt mig efter många om & men för att stanna hemma med mamma syter & freddie och spela monopol, mysig kväll trots allt..

Nu sitter jag här och har precis kollat på reprisen från idol i fredags, guud vad olle var bra! helt ofattbart..
Hoppas faktiskt på att det är han som tar hem det i globen faktiskt! håller tummarna..

Nu tänkte jag bädda ner mig med mamma i deras sängar eftersom att pappa är i barcelona den lyckosten!
Peace out gott folk..

Bjuder på en bild sen i fredags natt efter idol:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0