hard work work..

Hejhopp allihopa!
Dagen har varit fullspäckad, startade med jobb 10-16.30
Det var andra dagen på denna förskolan, känns som jag kommit in i det lite mer nu.
Har lärt känna barnen bättre idag!
När jag kom hem så ringde fells mig och frågade om jag ville ut & käka
med henne Joel och Frans. Självklart ville jag det!
Blev upphämtad lite över fem och vi åkte ner till Millenium, alltid lika god mat
och trevlig personal faktiskt vilket jag tycker är viktigt..
Efter det åkte vi hem till Joel & frasse och drack lite kaffe och efter det
åkte jag och felicia hem till mig för att kolla Idol, Skånefruarna och kungarna av tylösand.
Mycket skratt kan jag säga, skämdes inom mig imellanåt alltså, hur beter människor sig framför kameran?
Inte riktigt klokt enliigt mig..

Nu har jag precis bäddat ner mig under mitt duntäcke och ska kolla färigt en film på tv-1000.
Ska trots allt upp tidigt imorgon, klockan är ställt på 06.00, puuuh!

Såg föresten en bild på mina converse som nya innan idag, herregud vad smutsiga dem är nu alltså.
snart dags för nya, kanske ska prova tvätta dem först. Dem ser förjvliga ut just nu faktiskt, haha!

Peace out



Bild på mina skor som NYA, vad fan hände sen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0