Nervous..

Blev väckt av mamma idag, kom på att snubben som ska instalera tv boxen till min nya TV kommer idag.
Viste inte vad TV stativer, fjärrkontrollen eller sladden var. lite panik!?!
Hittade så småningom stativet och sladden, fick ta upp en fjärrkontroll där nere ifrån som funkar på min TV också.
Nu har snubben precis kommit och håller på att dra någon kabel eller ngt, oteknisk som jag är..

Efter han är klar ska jag bege mig in till city & västa hamnen där jag ska på intervju med skolan.
Är döö nervös faktiskt, vill ju så gärna att de ska få ett bra intryck av en..

Annars vet jag inte vad jag ska göra idag, hade viljat stanna kvar på stan och shoppa
men NEEEEJ, jag har inga pengar..
Hatar att inte ha något fast jobb, även om jag fått vikariat lite här & där så blir det inte alls samma
inkomst som jag är van vid som jag haft under ett helt år.
Ska jobba torsdag & fredag denna veckan iallafall, alltid något.
På fredag är det mellan 9.00-17.30 så det blir en lång dag, 8,5 timmar är alltid något!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0