Fullspäckat schema

Denna veckan har varit fullspäckad på atta sätt och vis.
I måndags fick jag en idé att göra om lite på mitt rum.
Grovstädade hela rummet + hela ovanvåningen, städade alla skåp och drog ned gardiner och allt annat som var turkost i mitt rum. Sedan var jag på mobilia med mamma och handlade lite nya saker på Indiskan. Så himmla fina saker dem har där alltså! tror hela mitt hem när jag flyttar kommer att bestå av saker där ifrån!
Igår hängde jg upp de nya gardinerna och satte de nya sakerna på plats, plus fickade färdigt min lilla fotovägg.
Jag var även på ekohallen med mamma och införskaffade mig en nattduksbordslampa, långt ord detdär haha! På kvällen stack jag hem till moster och slingade & klippte felicia. Därefter körde vi en runda ut till Joel & Frans och snackade lite innan vi stack hem och nattade oss.
Idag har jag varit på IKEA och handlat en ny matta som jag dock ska lmna tillbaka imorgon, tyckte den smälte ihop med golvet. Har hittat en annan nu som jag hoppas på att kunna köpa imorgon. Annars har jag varit i stan och bytat en tunika och en duk som mamma ville lämna tillbaka. Ikväll har hela familjen varit i farmors lägenhet och kollat bra saker vi vill spara och föra vidare i släkten. Tog en hel del faktiskt som alltid kan vara bra att ha när man ska flytta som brödrost, bestick, vinglas, glas mm. Hittade även en kort kavaj som jag ändå tänkt köpa, så där sparade jag lite pengar... Inte är man rik nu när man är arbetslös inte..!
Det känns som att jag har börjat förstå mer nu att farmor verkligen är borta. Har aldrig varit i hennes lägenhet innan utan henne, det känndes så tomt på något sätt..

Tänkte lägga ut en bild på mitt "Nya" rum


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0