Who is your real friends..

Idag är en sån dag som jag aldrig hade behövt vakna, som jag bara kunde sovit mig igenom..
Gå i ide bara gömma mig ifrån alla bekymmer för en stund.
Besvikelse på besvikelse, vem kan man egentligen lita på..
En sann vän ser på dig om du är ledssen utan att du behöver säga något, En sann vän vågar säga ifrån när du är på väg att gå vilse, men respekterar dina val. En sann vän får dig att må bra och gör dig till en bättre människa..
Vem är egentligen mina riktiga vänner, det är för mig svårt att avgöra.
Några som jag alltid vet finns vid min sida vad som än händer
är iallafall min familj och pojkvän. Utan dem hade jag inte existerat!
Klart att det finns dem som bryr sig, utan tvekan.
Men när det väl kommer till kritan så är det bara en bråkdel
av dem som verkligen står mig nära och förstår mig.
Detta är tråkigt tycker jag, men jag har kommit fram till att jag hade klarat mig utmärkt utan mina "vänner"
Detta gäller absolut inte dem som verkligen står mig varmt om hjärtat vilket jag tror själv att dem vet vilka dem är.
Dem som kommer när dom inte har något annat att göra, dem som ringer när alla deras andra vänner åkt på semester eller när de har bråkat med vännerna de annars hänger med.

Jag vill ha folk som uppskattar och älskar mig som den jag är runt omkring mig!
Annars kan ni bara låta mig vara..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0